27 marca w Międzynarodowym Centrum Kongresowym (MCK) w Katowicach odbyło się kolejne wydarzenie networkingowe organizowane przez PLN w ramach regularnych spotkań klastra PLN Boost. Networkingowe spotkanie przedsiębiorców odbyło się w formule warsztatu F2F, będącego innowacyjną odpowiedzią na potrzeby współczesnych przedsiębiorców.

Niezawodna formuła networkingu

Spotkanie standardowo miało charakter F2F – najpopularniejszej formy networkingowej w PLN, polegającej na rozmowach przy 4-osobowych stołach, z następującą po nich rotacją uczestników. Każdy uczestnik miał możliwość poznania wielu osób w krótkim czasie oraz odbycia inspirujących rozmów. Tego rodzaju format sprawia, że networking staje się bardziej dynamiczny i efektywny, pozwalając uczestnikom maksymalnie wykorzystać czas spędzony na wydarzeniu. W efekcie, wiele osób nawiązało pierwsze kontakty biznesowe, które mogą przerodzić się w długoterminową współpracę.


56 osób na sali, nie więcej. 

W wydarzeniu wzięło udział dokładnie 56 przedsiębiorców, którzy zostali podzieleni na 14 grup po 4 osoby. Każdy uczestnik miał 90 sekund na zaprezentowanie siebie oraz swojej firmy. Jednak tym, co wyróżniało to spotkanie, była precyzyjna, oparta na sztucznej inteligencji rotacja uczestników – zaprojektowana tak, aby w pierwszej kolejności łączyć potencjalnych konektorów, a finalnie zapewnić możliwość rozmowy każdemu z każdym.


PLN to networking na miarę XXI wieku

Nowatorskie podejście do networkingu pozwoliło stworzyć atmosferę pełną energii, koncentracji i realnego zaangażowania. – To było spotkanie, na którym naprawdę każdy miał szansę zostać usłyszany. Bez chaosu, bez przypadkowości – za to z ogromnym potencjałem do dalszych współprac – komentował jeden z gości wydarzenia, przedsiębiorca z 24 letnim stażem w biznesie.


Ambitne plany rozwoju na Śląsku. 


Organizacja PLN prowadzi regularne spotkania w Katowicach od stycznia 2025 roku i rozwija się dynamicznie. Nasze ambicje są konkretne, lecz wyraźnie zakorzenione w wartościach: do końca roku planowane jest utworzenie czterech klastrów przedsiębiorców w regionie, z limitem 45 osób w każdym. – Stawiamy na jakość, nie ilość. Chcemy tworzyć społeczność przedsiębiorców działających na Śląsku, gdzie każdy znajdzie swoją przestrzeń i wartość – to kluczowe dla efektywnego networkingu – podkreśla zespół ds rozwoju PLN na Śląsku.