Idea PLN

O organizacji PLN

Organizacja Profesjonalnego Lokalnego Networkingu to biznesowe zrzeszenie lokalnych przedsiębiorców w zorganizowanej i zautomatyzowanej strukturze dzięki której łatwiej im jest wymieniać się kontaktami i nawzajem polecać. Przedsiębiorcy zrzeszeni w PLN łączą się w klastry przedsiębiorcze. Każdy z klastrów ma osobną nazwę.

Spotkania odbywają się cyklicznie,
raz w tygodniu o godzinie 7:30 rano i trwają 90 minut.

Jest to idealna pora, ponieważ Twoja firma jeszcze nie pracuje a klienci i pracownicy nie odrywają uwagi. Spotkanie kończy się o 9:00.

Pracownicy organizacji czuwają przed, w trakcie i po spotkaniu networkingowym o to abyś Ty mógł skupić się na networkingu.

Spotkania są organizowane, realizowane, zarządzane i administrowane przez organizację PLN.

Wstępując do organizacji, podpisujesz umowę jako przedsiębiorca. Umowa jest czasowa (na rok) i reguluje wszystkie sprawy między Tobą a organizacją.

Wstępując do organizacji kupujesz pakiet usług, które są zagwarantowane na czas trwania umowy.

Nasza organizacja nastawiona jest na pomoc lokalnym przedsiębiorcom którzy chcą działać w zorganizowanej strukturze networkingowej.

Jeśli realizujesz minima grupy przez cały czas członkostwa (rok) i nie osiągniesz obrotu wysokości składki, zwrócimy Ci opłatę członkowską.

Wszystkie procesy administracyjne i większość operacyjnych odbywa się automatycznie w systemie CRM.

Posiadając wieloletnie doświadczenie będąc klientami wielu organizacji networkingowych, wyszczególniliśmy wiele przydatnych procesów, które następnie zautomatyzowaliśmy.

Stały uczestnik klastra PLN otrzymuje dobrze wyglądającą, zorganizowaną i komunikatywną stronę internetową z prezentacją własnej osoby jak i firmy którą reprezentuje.

Poprawnie zoptymalizowana strona, pozwala dodatkowo wypozycjonować tą stronę wysoko w wynikach wyszukiwania Google.

Zobacz przykład